mandag den 15. februar 2021

Nyt tøj




Hej skønne læser. Håber at I har haft en god weekend og en god start på en ny uge. Og måske nyder at have vinterferie. 

Jeg har desværre ikke ferie, men der er en del at lave på arbejde så det går nok 😅

I lørdags var vi sammen med min bedste veninde. (Vi ses kun med hende og min svigermor) Når min veninde er forbi så har hun tit tøj til mig og noget af tøjet vil jeg gerne vise jer. Tror snart jeg skal få rydde op i mit klædeskab, for har godt nok meget tøj nu. Og jeg elsker at modtage tøj ❤️ 


Når vi er sammen med min veninde, så hygger vi os med at lege med Mathias, gåture, spise aftensmad sammen og se film eller serier. Hun er altid her i mange timer og det er så hyggeligt.  

Her kan I se noget af tøjet jeg har fået. 








Jeg er vild med at lave sådan noget løst tøj på. Tøj der er for stort til mig... For så kan jeg nemmere skjule min mave 😅 Jeg er ikke tilfreds med min mave, men er også på vej til at ændre den. 










Ingen kommentarer:

Send en kommentar