onsdag den 22. juni 2022

Skønt genbrugstøj

 Hej skønne læser 😘 Håber at I har det godt og tak fordi I vil læse mine indlæg.

Jeg har holdt en skøn fødselsdag for familie og veninde og fået vild gode gaver 🇩🇰 Jeg fik kopper fra royal copenhagen, en nederdel, gavekort til Matas og ting til den nye lejlighed. Som vi måske skal flytte ind i 1/9. Tænker at jeg fortæller mere om det på et andet tidspunkt. 

Jeg fik også en pose tøj fra min veninde. Noget tøj som hun ikke selv vil bruge 🤩 Og når jeg får tid tøj, så tager jeg det på med det samme 😅





Jeg har blandt andet fået de her lækker bluser 🤩 Og fik også en del BH. Altid godt med nyt tøj. 
Det er ikke så tit at jeg kommer nyt tøj.. Hvis jeg skal have nyt tøj, så kigger jeg tit i genbrugs butikker. Der kan man finde gode ting til ingen penge. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar