mandag den 12. september 2022

3 års fødselsdag



 

Vildt at tænke på, at min lille Mathias er blevet 3 år 🥹🇩🇰 Det føles stadig som om det var i går, at jeg var gravid med Mathias og at han snart skulle ud til os. Han kom ud 5 dage før jeg have termin og det tog ca 5 1/5 time fra da jeg kom til hospitalet, til han kom ud til os. Så en hurtig og nem fødsel uden for mange smerter.

 I torsdags fejre vi hans fødselsdag med chokoladekage formet som et 3 tal med pynt på og så have vi gæster. Det var første gang jeg have lavet et kage, som var formet som noget 😅 Og tænker ikke at det bliver sidste gang. 

Mathias fik mange skønner og have en super god dag 🇩🇰 Fredag fejre de hans fødselsdag i børnehaven og der dele han ud. Vi have købt rosiner og finestænger som var pakket ind. Og det var super hyggeligt for børne selv at pakke ud 😅 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar