fredag den 14. oktober 2022

Tumlatisk

 


Nu har Mikkel og jeg gået til tumlatisk både på børneloppen og i Helsingør hallen. Og det har virkelig været godt og hyggeligt. 

I børneloppen var jeg sammen med en jeg har været på uddannelse med, og der sang vi sange og hygge med falskarm lige som den på billede. 

I Helsingør hallen var vi sammen med 2 fra mødregruppen, hvor vi mødes hver torsdag. Der var både sange og bevægelse både for vokse og for børn. Og kan virkelig se på Mikkel at han synes det har været hyggeligt, for når jeg laver tingene her hjemme, så stor smiler han og griner. Så jeg er rigtig glad for at vi kom til tumlastik. 

Nu er desværre slut for denne her sæson og ved ikke om jeg tilmelder ham igen. 

Hvis du har børn, så synes jeg du skulle kigge på om der er noget tumlatisk ved dig og måske du skulle oveveje det 😘For vi har virkelig været glade for det

Ingen kommentarer:

Send en kommentar