onsdag den 9. november 2022

Børneloppen

 Jeg elsker genbrug og jeg elsker børneloppen 🤩

Børneloppen er en genbrugsbutik, hvor du kan købe en stand og så sælge børnetøj, legetøj, ting til gravide og barnevogne. Jeg elsket at kigge i den butik, kan altid finde et eller andet. 

Nu har jeg haft en stand hos dem af 3 omgange, hvor jeg for solgt en del. Det er dejligt at folk kan bruge ens ting og at man kan tjene lidt på det 

De have skrevet et opslag om mig, på deres instagran profil 😍😍🤩🤩



Jeg har lige bestilt en stand, på 2 uger fordi vi har så meget af Mikkels tøj som han ikke kan passe mere…
 Og denne gang gik det ikke så godt med salg 😕
Man kan ikke være heldig være gang.

Så må jeg prøve at sælge det på facebook og på Reshopper. Ellers er der loppemærket i det nye år. Så må vi prøve lykken der. 

Bedre held næste gang 😅


Ingen kommentarer:

Send en kommentar