mandag den 23. januar 2023

Nyt år nye planer

 Håber at I er kommet godt ind i det nye år. 

Jeg havde ikke regne med at det nye år, skulle gå med en skinne på benet… Jeg fik mit knæ ud af led nytårsaften, de fik sat det på igen og så har jeg haft en skinne på i 3 uger. Glæder mig vild meget til at få den af. 

Hvad sker der i 2023?

Snart starter Mikkel i vuggestue. D 1 feb. bliver han kørt stille og rolig ind i vuggestuen.

Jeg starter som tilkaldt vagt på et plejehjem som social og sundhedshjælper. Håber dog at jeg kan finde noget fuldtid. 

D 27/3 blive Mikkel 1 år. Vildt at tiden er gået så hurtigt og der sker så mange ting. Han bøver sig frem, vil gerne gå med støtte, kravler på af ting og siger masser af lyde 😅 Mathias bliver 4 år og han er en glad dreng som har sine meninger 😅

I år skal vi også ud af rejse får første gang med børne. Vi ved dog ikke helt hvor vi skal hen endnu, da det er min svigermor som bestemmer og betaler, da hun også skal ned. Så det bliver en vild oplevelse. Børne fik kuffert til jul, så de er klar 👍🏼 Jeg er spændt på hvor mange ting vi skal pakke….


Ingen kommentarer:

Send en kommentar