mandag den 11. maj 2020

Mathias i vuggestue

Hej og velkommen til min blog. 

Idag starter min søn Mathias på 8 måneder 
i vuggestue og jeg er lidt nervøs for hvordan han tager det.
Jeg synes virkelig at tiden er gået vildt hurtigt 
og vildt at tænke på at min søn skal starte i vuggestue.


Mathias skal starte i vuggestuen Rosenkilde,
som ikke ligger så lang væk fra os. 
Det er en børnehaven og vuggestue,
så det er dejligt.
En vuggestue hvor de spiser meget økologi.

Det vi skal have med i vuggestuen er: 
- Bleer 
- 2 sæt skiftetøj 
( 2 x body, 2 x bluser, 2 x bukser, 2 x strømper/strømpebukser )
- Minimum 3 sutter 
- Sovetøj, tynd hue, strik luffer og tykke strømper.

De vil gerne have at der er navn i ALT tøj
så vi har bestilt klistermærker med navn på,
på hjemmesiden: 
Identiketter.dk 
Der designet vi Mathias navneklistermærker.

Jeg har fri denne her uge,
så har aftalt at jeg er med i vuggestuen den 1 dag 
og så aftaler vi dag for dag hvad vi gør.
Jeg er nervøs for hvordan han tager det med at være i vuggestue, 
et nydt sted med masser af larm.... 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar