tirsdag den 12. maj 2020

Bullet journal

Hej skønne læser. 

Jeg har desværre ikke været så kreativ i min bullet journal,
som jeg har købt hos kagetid.dk
Her kan I læse lidt fra tidligere indlæg omkring bogen

Sådan ser min bullet journal for maj. 




Jeg har ikke fået lavet kalender i min bog,
lige som jeg gjord i sidste måned. 
Har fundet ud af at jeg ikke er god til sådan en kalender....
Jeg kan bedre overskue en større kalender.

Så jeg er stoppe med at lave kalender,
så nu bruger jeg den til at tegne i,
notes bog og ‘to do liste’.



Hvad sker der i Maj måned:

Mathias startede i vuggestue d 11
og jeg starter på nedsat tid på arbejde d 18.

Så er der nogle helligdage,
så der skal vi bare slappe af.

Vi har faktisk ingen planer....
Først til juni har vi små planer.

Så ved ikke om jeg skal blive ved med at lave,
de her indlæg,
så I kan se hvad vi skal lave af spænende ting i måneden......??

Ingen kommentarer:

Send en kommentar