fredag den 26. juni 2020

Fantastisk fødselsdag

D 25/6 blev jeg 27år 🇩🇰
Og jeg havde en fantastisk fødselsdag.

Jeg stod op sammen med min kæreste,
fik god morgenmad og gode gaver.
De sorte sandaler sko og nogle fede glas,
hvor vi bland andet kan have havregryn i.



Så blev jeg fejret på mit arbejde med flag.
Jeg havde bagt banankage og havde købt bær til.
Den kage var nu meget godt 😋
Også meget lækkert med bær til.

Oliver og vores søn hente mig efter arbejde,
og så hjem og slappe af inden at vi skulle ud og spise.
Svigermor havde invitere mig, Oliver og Mathias (vores søn)
ud og spise, hvor jeg selv måtte bestemme hvor hen.
Så det blev en italiensk restaurant nede i Helsingør gågade.

Jeg fik vil mange gode gaver og blev fejet på en rigtig god måde.
Dejlig vejr, fantastiske gaver og hygge med min familie 🇩🇰🇩🇰 


             

                                   






 




Ingen kommentarer:

Send en kommentar