fredag den 19. juni 2020

Stille på bloggen


Jeg kan se at det er mega lang tid siden,
at jeg har skrevet indlæg.
Så tænkte på at jeg skal begynde at være mere aktiv på bloggen.

Men der sker nu ikke så meget i mit liv.

Jeg har skulle arbejde på en ordning,
så det vil sige at jeg havde 1 uges fri 
(Var på dagpenge den uge jeg havde fri)
Arbejde 1 uge, 1 uges fri og så arbejde igen...
Sådan forgik det i kun 5 uger,
så starter normal igen på mandag.
Så det bliver dejligt.


Så den uge jeg har været hjemme har jeg:

- Støvsuge og vaske gulv
- Vaske tøj
- Rydde op og vaske op
- Filme og rediger video til youtube 
- løbe ture
- Ordne mit tøj 
- Fået slappe af i det her fantastiske vejr. 

Har faktisk ikke været så god til at slappe af. 
Har hele tiden været aktiv med et eller andet.


Jeg vil rigtig gerne skrive indlæg.... 
Jeg ved bare ikke hvad jeg skal skrive om.
Så du må gerne skrive en ide til blogindlæg,
hvis der er noget du gerne vil læse om.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar