tirsdag den 21. december 2021

Juleferie

Skønt at endelig have juleferie og hvor vi ingen planer har. Det er skønt med ferie, så har faktisk helt glemt at fortælle jer hvad vi har fået i advent 😅 Ved faktisk ikke om I har synes det var hyggeligt at læse.

 Jeg har fået de her skønne gave af mine penneveninder, som jeg glæder mig til at bruge. 


Af svigermor fik vi champagne, gavekort til McD og lakridser. Som man altid kan bruge 😋 

Mathias fik flere ting til playmobil som han hygge sig med. 

Det var mening at vi skulle have været i juletivoli i søndags, men så lukke alt ned. Så vi fik bare hygge der hjemme og fik gået en tur ved Kronborg. 

Julen bliver hos Olivers morfar som vi har gjordt i mange år nu og glæder mig. Det bliver så hyggeligt. Til nytår har vi lånt svigermors sommerhus, så der skal vi hygge med min bedste veninde 😍 Så ved ikke lige hvornår jeg kommer til at skrive blog igen. Så ønsker jer alle rigtig glædelig jul og et fantastisk nytår 🤩



 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar