onsdag den 8. december 2021

Spørgsmåls runde



 Hej skønne læser. Tak fordi I læser mine indlæg og tak til jer som følger mig på Instagram. Hvis ikke du gør det så hedder jeg @hverdags_lykke93.




Jeg har spurgt på Instagram om de havde nogle spørgsmål til mig. For tænkte at det kunne være meget hyggeligt med sådan en spørgsmåls runde på bloggen 😀

1) Hvad hedder din mor og far? Min mor hed Inger (hun døde desværre for 8 år siden) og jeg kender faktisk ikke min far, men har hørt at han hedder Poul. 

2) Hvad er min livret?? Tjaa det er faktisk et rigtig godt spørgsmål 🤔😅 Jeg ved det faktisk ikke… Hvis jeg skulle vælge så er det nok stegt flæsk med kartofler og persillesovs. 

3) Hvad er mit talent?? Øhh jeg har faktisk ikke noget talent vil jeg sige. 

4) Hvad går du og drømmer om?? Drømmer om at finde en lærerplads som rengøring så jeg kan tage den uddannelse. Drømmer om en støtter bolig måske hus på et tidspunkt. Drømmer om sol, varme og at Corona-19 forsvinder. Det tror jeg nu der er mange der drømmer og håber på. 

5) Hvad laver dig og Oliver når I er på date? Det er nu lang tid siden vi har været på date. Men vi elsker at tage i biografen eller ud af spise, når Mathias bliver passe på et tidspunkt. 


6) Hvor vi I gerne rejse hen? Vi elsker at rejse til Grækenland. Der har vi været omkring 4 gange nu. Så måske næste år (hvis man må rejse) tager vi til Grækenland. Vi kunne godt tænke os at prøve at rejse til færøerne, men nu må vi se. 


Det var faktisk de spørgsmål. Synes det er hyggeligt at lave sådan en spørgsmåls runde på Instagram og tænkte at prøve noget nyt og gøre det her på. Det kan være at der kommer flere af sådan nogle indlæg i det nye år.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar