tirsdag den 11. januar 2022

Børneloppen

 Hvis du ikke kender børneloppen, så kan jeg kort fortælle at det er en butik hvor du har en stand. Så du kan sælge børnelegetøj, børnetøj og evt gravidtøj. 

Og jeg er vild med at kigge i den butik. Der er så mange fede ting og synes det er så hyggeligt at kigge på genbrug. 

Vi har haft en strand der 2 gange og vi har da fået solgt lidt.. Så vi har nu ikke været så heldig med at have en stand der 😅


Jeg var forbi børneloppen i går, fordi jeg bare lige skulle se om de have nogle natdragter til Mathias… Ja det endte med at jeg fik købt meget mere end bare lige noget nattøj 😅 
Fik lige købt en flot kjole til mig selv og masser af tøj til Mathias. Brugte næsten 400kr… 

Det er nogle gange farligt for mig at gå i den butik. Det er nu godt at butikken ikke ligger nede i byen, hvor vi selv bor. For så have jeg brugt flere penge, for så vil jeg gå der ned tit 😅 
Men det er så fedt med den butik, fordi det er genbrug! 



  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar