torsdag den 27. januar 2022

Outfit

 Jeg er så taknemlig for at jeg har sådan en skøn og fantastisk veninde, som tit kommer forbi og har tøj med til mig. 

Og tænkte at jeg lige vil vise noget af det tøj jeg har fået. 





Det er vigtigt at man husker at værdsætte hinanden og værdsætte de små ting i livet. Som for mig er at modtage tøj. 

I min barndom og ungdom har jeg altid været glad for at kunne få genbrugs tøj, da vi ikke havde så mange penge til nyt tøj. 

Så det er skønt når min veninde får rydde op i sit tøj og har lyst til at give mig det 😍 Jeg tænkte også snart at jeg vil få rydde op i mit tøjskab, for har efterhånden rigtig meget tøj.. Og er begyndt at tænke mere over farverig tøj, så kan sikkert finde en del tøj som jeg kan give væk til genbrug. 

Skal også snart have købt flere bøjler, for har virkelig mange skjorter nu. For fik en del skjorter af min veninde. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar