onsdag den 15. januar 2020

God træning

Velkommen til min blog. 

Efter jeg har født så har jeg spist hvad jeg havde lyst til
og har slet ikke træne. 
Har dog gået en masse turer,
men har ikke følge det var nok.
Så har tilmeldt mig træning i Helsingør hallen
hvor jeg har mulighed for at tage min søn med i træningen.

Når man har født så skal man til 8 ugers undersøgelse før man kan træne.
Det var bare lige en info hvis du gerne vil træne efter du har født. 



Jeg vil gerne træne:
1) For at få bedre motion
2) For at få en pæn mave igen.
3) Sammenhold med nogle fra mødregruppen. 

Der er træning hver onsdag 
og vi får træne hele kroppen. 
Både ben, mave, ryg og arme. 
Så der er flere forskellige øvelser så vi ikke går kold i den sammen øvelse.
Nogle gange er det svært at lave de øvelser,
da Mathias ikke vil ligge på sit tæppe.

I dag fik jeg træne lidt ekstra og hårdere,
og så begyndte Mathias at være træt lige inden vi slutte træningen,
så det var en rigtig god træning.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar