søndag den 5. januar 2020

2020

Velkommen til 2020
og velkommen til min blog. 
Mange tak fordi du har lyst til at læse med ❤️

Min blog : 
kommer til at handle om mine tænker om at være mor,
mødregruppe, (hvad vi evt. snakker om) mad indlæg, 
træning og om livet. 
Der vil også være en del billeder,
da jeg elsker at tage billeder.

Så håber at du har lyst til at læse mere!



2020 er et år hvor der sker en del.
Et nyt år hvor der også skal ske forandringer,
personligt og bedre livestil.
Og det vil jeg selvfølgelig snakke mere om på bloggen,
skal bare lige finde ud af hvordan jeg skal skrive det,
og hvad jeg selv skal gøre for at få det bedre. 


Mathias skal døbes, 
og så skal vi til svigermors sommerhus og slappe af.
Der er en del fødselsdage og fester vi skal til. 
Maj der skal Mathias starte i vuggestue.
(det bliver så spænende!)
Jeg skal starte på arbejde igen midt Maj.
Ellers tager jeg 1 dag af gangen,
for kan hurtig blive stresse over de ting vi skal.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar