mandag den 13. januar 2020

Madplan uge 3

Hej skønne læsere.
Jeg vil bare sige tak fordi du har lyst til at læse mine indlæg.
Lige PT er jeg gået lidt i stå med hvad jeg skal skrive om,
så det er derfor der er gået lidt til imellem mine indlæg. 

Men jeg vil begynde at skrive madplan indlæg til jer,
da jeg synes det er fedt at lave madplan
og det måske kan give jer inspitation til aftensmad. 

Vi køber tit kød på tilbud,
så vi har faktisk en del kylling i fryseren.
Kylling er sund og man kan lave mange fede ting med kylling.



Mandag: Tomat suppe.

Tirsdag: kylling filet 
(ved ikke helt hvad vi skal have til endnu)

Onsdag: Nakke koteletter med ovnbagt kartofler.

Torsdag: Rester 

Fredag: kylling underlår 
(ved ikke med tilbehør) 

Lørdag: Medister pølse med pasta 

Søndag: Rester


Jeg vil gerne spise sundere, 
så jeg er begyndt at lave en lille salat til mig selv,
da Oliver ikke er vild med salat. 
Så tager en dag af gangen med at finde ud af en salat. 
Synes nogle gange godt det kan blive kedeligt med den samme slagt salat,
så jeg skal til jagt efter noget anderledes at putte i en salat. 

Hvad elsker I at putte i en salat ?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar