torsdag den 13. februar 2020

Hygge til mødregruppe

Hej skønne læser. 

Jeg håber at I synes det er hyggeligt at læse om,
hvad vi snakker om til mødregruppen. 


Vi valgte at mødes 1 time før,
for tiden flyver bare af sted når vi er sammen. 
Og jeg synes det er så hyggeligt når vi er sammen. 


Jeg har lavet hjemmelavet boller,
og jeg valgte at lave en større portion.
For så kan jeg evt tage nogle med hjem til fryseren
(hvis der er plads)

Vi har hygge os med hjemmebagt boller,
hjemmelavet cheesecake, sodavand og snack 😋😋

Vi har snakke lidt om :

- Sommerferie planer.
- Hvornår folk starter på arbejde igen.
- Lidt omkring spise vaner før og efter vi blev gravid.
- Sunde boller og sund kage
- Lidt omkring hvad børne bruger i tøj størrelse.
- Hvordan vi ammer om natten og hvor tit børne vågner om natten.

- Så snakke vi også lidt omkring om de små har fået tænder.
Mathias har fået 2 tænder og
de andre børn savler meget så de får måske også snart tænder. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar