onsdag den 12. februar 2020

Nem aftensmad ideer

Hej skønne læser. 

Jeg er begyndt at ligge mange mad billeder op på Instagram,
fordi jeg gerne vil give jer noget inspiration til nemt og lækker mad. 
Hvis du har lyst til at se min profil så hedder min profil lerkepigen.

Jeg kunne godt tænke mig en gang i mellem,
at lave mad indlæg til jer. 
Så jeg håber at I har lyst til at læse..



En lækker nem kylling salat,
som består af stegt kylling bryst,
salat med gulerødder stykker i. 

Nogle gange kravet det ikke så meget at lave en lækker ret.   

Laks med blande salat. 
Stegt laks med salat, radiser og rød pegerfrugt. 
Synes det er lidt øv at fisk skal være så dyrt,
for er vild med laks...


Kunne I godt tænke jer at læse flere mad indlæg?
Evt. med opskrifter??

Ingen kommentarer:

Send en kommentar