fredag den 20. marts 2020

Barsel livet

Hej skønne læser.
Jeg håber at I har det godt
og at I passer på jer selv i denne her mærkelig tid med corona virus. 

Jeg er glad for at jeg ingen planer har,
så jeg bare kan gå her hjemme og hygge med mathais. 
Men jeg glæder mig faktisk til at vi kan komme lidt rundt. 
Savner at gå ned at handle og 
savner at komme til træning, mødregruppe og babysvømning...

Hvad får jeg endelig tiden til at gå med??

Jamen ud over at være sammen med Mathais,
så er jeg begyndt at være kreativ.
Jeg elsker at bruge tid på at skrive breve til mine penneveninder 
og lave ting som jeg sender med.

Som f.eks kan jeg godt lide at lave noget som hedder PL = Pocket Letter.
Og det går ud på: 
At jeg har nogle Pokemon lommer, 
som jeg så pynter og putter ting i. 
Kort sagt 😆😆 

Jeg har taget nogle billeder,
så I mere kan forstå hvad det går ud på.
Jeg har en del hobby ting som jeg evt kan bruge til at pynte med
eller til at putte i til personen.





Lige nu er jeg i gang med et blomster tema,
til en af mine penneveninder.
Når jeg på et tidspunkt får et brev fra hende,
så håber jeg at jeg er færdig med denne her. 



Når jeg laver det her, så kan det godt tage lang tid.
For elsker at være omhyggelig med det,
og skal også tage mig af min søn. 

Så det er det jeg lige pt laver,
når nu vi ikke må gå så meget ud pga corona virussen.
Håber virkelig snart den er forsvundet,
så vi kan komme til vores aktiviteter......

Ingen kommentarer:

Send en kommentar