tirsdag den 17. marts 2020

Naturebaby.dk

Hej skønne læsere. 

Så fik jeg købt lidt ting på nettet. 
Jeg har fundet denne her lækker hjemmeside : naturebaby.dk
hvor der er alt muligt forskellige ting, 
som er bæredygtig og økologisk.

Jeg hat købt på hjemmesiden før,
og her via linket 

Men denne her gang fik jeg købt lidt større ting.
Og jeg elsker virkelig at kigge på den hjemmeside.




Jeg har fået købt:

- Vaskemilde til vaskemaskine 
- Genavenlig bøtter til når jeg f.eks. skal lave mad til Mathias.

- Metal bøtte til frugt når vi skal i zoologisk have. 
Måske jeg skal købe flere af sådan nogle,
så bare i forskellige størrelser. 
For at undgå plastik bøtter 
og så er det også nemmer når vi skal lave madpakker.

- Og filteposer til kaffe. 
Fik købt 2, så kan svigermor også få en.

Håber at I synes det er hyggeligt at læse sådan nogle indlæg :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar