torsdag den 26. marts 2020

Tips til:

Der er desværre rigtig mange som går hjemme
pga corona virussen. 
Så jeg tænkte på at lave et indlæg omkring,
tips til hvad man kan lave, når der ikke er flere lektier.

Nu når jeg sidder og tænker over hvad jeg skal skrive,
så synes jeg faktisk der er en del man kan lave.
Det er bare med at bruge hjernen :)
En youtuber har faktisk lavet en video,
om de tips hun har. Det gav mig lyst til at lave det her indlæg.

Mine tips er ting du kan lave,
hvis du har masser af tid :

- Gøre rent
- Ryd op f.eks i tøjskab.


- Hygge med en maske
- Ordne negle 
- Se serier på Viaplay, Netflix eller DVD
- Se youtube eller LIVE på Instagram 
- Læs/hør en bog
- Nyd en kop kaffe, the eller kakao

- Male i malebøger 
- Snak/FaceTime med en veninde.
- Læg kabaler, kort spil.
- Lyt til fugle og naturerne.
- Bage boller eller hvad du nu har lyst til
- Gå en tur hvor der ingen mennesker er!!


Jeg håber at I er okay 
og at I kunne lide af læse min blog.
Jeg skal nok prøve at skrive flere indlæg.

Ha det godt og tak fordi I læste med :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar