tirsdag den 15. september 2020

Mathias 1 års fødselsdag


Vild at tænke på at vores lille dreng Mathias bliver 1 år. Jeg synes godt nok at tiden er fået vild hurtigt 🤯 kan næsten ikke følge med..... 

Mathias vokser og er en glad lille dreng som spiser hele tiden. Han kan godt lide min mad og det er skønt at se. Han har været hurtig til at udvikle sig. Han begyndte at sig ‘Hej’ ‘ja’ og ‘mam mam’ for ca 2 måneder siden. Han vil rigtig gerne gå selv, men er stadig lidt usikker så han går rundt med stole for at komme frem 😅😅

D : 8/9 blev Mathias 1år, og det fejre vi i zoologisk have med farmor og onkel. Hygge os i flere timer (gør vi altid når vi er i zoo) Senere tog vi hjem til Olde hvor vi fik boller, kage og mange gaver. 

D : 14/9 fejre vi hans fødselsdag med mine søskende, hans gudmor og nogle fra Olivers familie. Der havde jeg lave boller og 2 lagekager. Mathias fik lov til at få et stykke kage og han var vild med det. Han fik vil gode gaver og kan se at han virkelig har hygge sig begge dage. 

Jeg har lige lagt nogle billeder ind, så kan I f.eks se de flotte kager 😍😍😍😍😍  








Ingen kommentarer:

Send en kommentar