mandag den 21. september 2020

Taknemlig for livet!

Hej og velkommen til min blog. 


Jeg så på Instagram at 2 par forældre måtte begrave deres næsten 2 årlige sønner.... Det må være virkelig hårdt at skulle begrave sit egne barn.....Gad vide hvornår de fåe deres hverdag fungere.....

Tænkt hvis vi skulle begrave Mathias 🥴Det vil jeg slet ikke kunne klare at tænke på 🥴 Vi vil gå psykisk ned... 

Så jeg er begyndt at tænke mere positiv omkring livet, og prøve at få det bedre ud at dagen. Jeg er virkelig taknemlig for at jeg er i live og at min familie og jeg er raske! 


Husk at fortælle din familie at du elsker dem, for lige pluselig kan der ske at de ikke er her mere. Så husk at værdsæt livet og dem som holder af dig. Lev som om det var din sidste dag!!! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar