torsdag den 10. september 2020

Prøve noget nyt..

 Hej skønne læser. 

Tak fordi du har lyst til at læse mine indlæg. Det er jeg rigtig glad for 😊



Jeg er begyndt at få mere overskud og mere lyst til at skrive blog. Jeg har i et stykke tid nu været blogger, og jeg synes det er så hyggeligt at skrive blog. Og dejligt at se at I læser med ❤️

Så jeg vil prøve noget nyt...

Jeg vil gerne sætte mål for mig selv, mål for hvor tit jeg skriver blog. Der skal selvfølglig også være noget at skrive om. Det vil sige at jeg vil skrive noget spænende, som f.eks om vores søn Mathias, familien, hverdags ting (hvis I synes det kunne være spænende at læse om) og hvis vi er på tur. 

Så måske skrive blog 2 gange om ugen 😊 Nogle gange kan det være at mine indlæg bliver korte, men er bare glad for at jeg få skrevet lidt til jer. 

I må meget gerne skrive på min Instagram profil lerkepigen hvis der er noget specielt I gerne vil læse mere om. 

Ønsker jer alle en rigtig god dag.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar