mandag den 7. december 2020

Madplan uge 50

Så blev det en ny uge 🤩 Og fik endelig lavet en madplan. Jeg laver tit madplan, men ikke så tit vi holder den plan og jeg glemmer tit at lave et indlæg til jer omkring madplanen.

Så det vil jeg begynde at huske på. For jeg synes selv det er hyggeligt at kigge på madplan, for at få inspiration og det håber jeg også at I får.

Der er ved at være fyld godt op i fryseren så det er dejligt. Så er det nemmer at lave madplan når vi ved hvad der er i fryseren.


Mandag : Stegt flæsk. Vi plejer ikke at spise noget til og ved faktisk ikke hvad for en salat der passer til. 

Tirsdag : Noget med kylling filet. Vi har en del kylling og det er Oliver som bestemmer hvad vi skal have.


Onsdag : Koteletter i fad med bagt grønsager og blomkåls ris.

Torsdag : Rester

Fredag : Blomkåls suppe 

Lørdag : Skinke/Porrer tærte med råkost 

Søndag : Rester 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar