torsdag den 3. december 2020

Morsyg

 De her par uger har Mathias virkelig været morsyg. Det vil sige at han hele tiden vil være hos mig der hjemme og jeg måtte f.eks ikke gå på toilet alene.... Jeg ved ikke hvorfor han har været så meget morsyg, måske en fase de små skal igennem. 

Mathias er begyndt også at ville være hos sin far, så det er dejligt. For jeg har en gang i mellem brug for ro 😅😅 Mathias er god til at lege selv, så det er skønt. Vi sidder tit og leger med ham. 

Synes virkelig at tiden er gået hurtigt. Kan huske da Mathias var så lille at vi selv skulle holde hans hovede. Nu går han rundt og larmer med hans legetøj. Mathias spiser os ud af huset 😅 Han spiser ALT og MEGET, så det skal jeg tit huske på når jeg laver mad. For han elsker det mad jeg laver.


Nogle af jer vil sikkert gerne se billeder af Mathias.... Men jeg vælger ikke at ligger billeder af ham på nettet, da jeg blev anmeldt til kommunen da jeg var gravid. Så er bange for at personen vil gøre det igen 😔

Ja et lille kort indlæg omkring Mathias. Ved ikke hvad jeg mere lige kan skrive. Men tak fordi I havde lyst til at læse min blog ❤️

Ingen kommentarer:

Send en kommentar