onsdag den 23. december 2020

Juleferie

 Jaaa så har jeg endelig juleferie 🎄 Og skal først på arbejde d. 4/1 så lang ferie til mig. 

Kan godt mærke at jeg trænger til ferie. Trænger til at slappe af.... Synes der har været mange ting om ørerne. Mange tænker omkring det her underlig år med corona.. Men jeg tror ikke jeg er den eneste der har tænkt meget omkring corona.


 Vi skal holde jul hos min kærestes morfar, hvor vi kun bliver de nærmeste. Jeg har holdt jul hos dem i mange år og jeg synes det er så hyggeligt at fejler jul med dem 🎄

D 26/12 til d 3/1 der tager vi svigermors sommerhus, hvor vi bare skal slappe af og gå en masse turer. Så ved ikke lige hvor mange indlæg jeg får skrevet til jer ❤️ Men bare rolig i det nye år, så kommer der lidt forskellige indlæg op. 

Inden vi tager i sommerhus er der lige lidt ting vi skal gøre. Få gjort rent, få styr på køleskab og tage næsten alt mad med til sommerhus. Glæder mig så meget til at komme i sommerhus og få slappe ordenligt af. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar