lørdag den 2. januar 2021

Hvad sker der i 2021

2020 har virkelig været et underligt år... Og det har det været for mange. I år tænker jeg at det bliver et bedre år end sidste år.

Jeg plejer ikke at lave nytårsforsæt, fordi jeg har svært ved at holde det. Så nu har jeg sat nogle nytårsforsæt som jeg er sikker på at jeg kan holde. 


 - Jeg vil gerne blive bedre til at spise sundt. Prøve at få spist frugt og grønt hver dag. 

- Vil gerne gå i mellem 15.000 og 20.000 skridt om dagen. Jeg har fået et ur så jeg kan se hvor mange skridt jeg tager om dagen. 

Hvad kommer der til at ske i 2021??

Det fedeste vi skal opleve i det nye år er, at Mathias skal døbes og vi skal giftes 💍 Vi har fundet ud af hvor og hvornår det skal ske. Vi mangler bare at finde ud af noget mad og vores tøj. Og det vil svigermor gerne hjælpe med. 

Så skal vi også på bryllups rejse. Men vi regner ikke med at vi skal rejse til udlandet, så vi har fundet et lækker spa ophold på Bornholm. Jeg har aldrig været på Bornholm, så jeg glæder mig så meget. 

Ellers har vi faktisk ingen planer i 2021. Vi kan sikkert finde nogle fede ting vi skal opleve. Og der er selvfølgelig en del fødselsdage vi skal til og så vil jeg gerne ses mere med min familie og veninder ❤️❤️ 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar