lørdag den 2. januar 2021

Året der er gået - 2020





 Tak fordi I har haft lyst til at læse mine blogindlæg ❤️ 


 

Jeg vil gerne skrive lidt om hvad der er sket i 2020. Det har været et godt og et underligt år.... 

   Mathias starte i vuggestue. Lige i starten synes han det var underligt og svært. Men han er vild med at være der. Så nu går han selv ind i vuggestuen.  

April måned skulle Mathias døbes, men så kom Corona virussen, så det måtte vi desværre aflyse. Corona virussen har gjordt så mange dårlige ting for alle. Mange har miste familie medlemmer, venskab og job... 




December måned har vi betalt alt vores gæld til min svigermor. Det vil sige at hun har købt vores lejlighed den gang, og nu har vi så betalt hende. Så det er vores lejlighed nu 😃 Så den eneste gæld vi har er til banken. Vi har nogle ting vi gerne vil lave i lejligheden, så vi har nogle små hygge projekter. 


 

Og så har jeg fået lavet en ny Instagram profil . @hverdags_lykke93                                                       hvor jeg vil ligge hverdags billeder op og indretnings billeder. Så håber at I har lyst til at følge den profil ❤️


 

1 kommentar:

  1. Der er ingen tvivl om at det har været et underligt år 2020. Kan ikke helt forstå, vi allerede er i 2021. Tillykke med at lejligheden er jeres nu.

    SvarSlet