mandag den 11. januar 2021

Madplan uge 2

 Så starter en ny uge og jeg har fået lavet en madplan.           Jeg synes det er godt at få lavet en madplan, så vi har styr på hvad vi skal have ind og mere styr på hvad vi har i fryseren. 

Mandag : Tøm køleskab. Vi har lidt forskellige rester som vi skal have spist, og så i fryseren med resten. 

Tirsdag : Kylling i karry med blomkålsris og grønt til. 


Onsdag : Omelet med skinke og rød pegerfrugt. Vi spiser en hal omelet hver, så i min del af den vil jeg putte lidt spinat og blomkål i. Evt med rugbrød til

Torsdag : Kyllinginderfilet med pasta og blomkål.

Fredag : Flæskesteg med kartofler og rødkål 

Lørdag : Rester 

Søndag : Tapas. Forskellige pålæg med brød og rugbrød 😋 Nogle gange er det okay at det bliver nemt mad. 

Håber at min madplan kan inspirere jer og håber at I synes det var hyggeligt at læse. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar