torsdag den 13. maj 2021

Kristi himmelfarts ‘ferie’

 Hej skønne læser. Tak fordi I har lyst til at læse mine indlæg. 

Jeg har valgt at kalde Kristi himmelfarts ferie, fordi for mig er det en lille ferie. Fordi idag er det en fridag og Oliver har taget fri fredag, så en forlænget weekend eller en lille mini ferie.


I mandags tænkte jeg over hvad vi endelig skulle lave i denne her forlænget weekend. Og jeg troede ikke at vi have nogle vilde planer.... 

Så kommer vi så til torsdag, og vi har næsten planer hver dag. Så tænker det er en meget god ide med at lave en to do liste, over de ting vi skal lave 😅 


Idag kommer min bedste veninde forbi. Godt nok lang tid siden jeg har set hende. Så inden at hun kommer, så skal der lige orden lidt her hjemme. 

Fredag skal vi ud af spise, hvor Mathias bliver passe i nogle timer. Den aftale have vi snakke om et stykke tid 😀 

Lørdag tager vi i zoologisk have. Også lang tid siden vi har været der. Og der skal vi nå at lave madpakke.

Søndag skal vi bare slappe af og handle ind til den kommende uge. 

Og så er den weekend også overstået. Nu meget godt at have planer om weekenderne, for er nu ikke god til at slappe af 😅


Ingen kommentarer:

Send en kommentar