lørdag den 8. maj 2021

Træt mor.


 Hej skønne læser og velkommen til min blog. 

Der er lidt stille på bloggen. Og der er nogle grunde til det, son jeg tænkte at jeg lige vil ‘snakke’ om.
 
1) Jeg går her hjemme og ordner lejlighed mens Mathias er i vuggestue. Så oplever ikke det helt store som jeg tænker er værd at skrive om. 

2) Når Mathias kommer hjem fra vuggestue så er han meget mor syg. Og vil ikke rigtig være hos sin far. 

Så kan godt mærke at jeg er træt om aften og om weekenderne slapper vi af. Så der sker nu ikke så meget i mit liv lige for tiden. Så det er derfor der er lidt stille. 

3) Jeg er i tvivl om hvad jeg skal skrive om på bloggen 😅 

Men jeg synes det er hyggeligt at skrive blog. Så skal i tænkte boksen, og så vender jeg stille og rolig tilbage til bloggen. Tak fordi du har lyst til at læse mine indlæg 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar