torsdag den 27. maj 2021

Svært ved at sove...



 Hej skønne læser. Og velkommen tilbage til min blog. 

Jeg har ikke så meget at skrive om, da jeg bare går her hjemme.... 

Men tænkte at skrive lidt om min søn Mathias. For ved at mange elsker at læse omkring ham. 😀

 Lige for tiden snakker Mathias ikke så meget.. Så til august skal til vi øre hals læge for at finde ud af om han måske skal have dræn i ørerne, da han har lidt væske i dem.... Ellers går Mathias rundt og laver ballade. 

Mathias er i en fase hvor han har svært ved at falde i søvn om aften. Der kan gå lang tid før han falder i søvn.... Og han er også begyndt at være farsyg om aften, så det er skønt for mig 😅



 Jeg har hente en app der hedder Tjugga. Som er en meditation for børn. Hun fortæller historer som f.eks kærlighedsblomsten. 

Som I kan se har jeg lave en lille playliste som vi høre hver aften, for at få Mathias til at sove. Nogle gange skal vi spille listen mange gange 😅

Ingen kommentarer:

Send en kommentar