torsdag den 10. juni 2021

Livet.

 Jeg er gået lidt i står om hvad jeg skal skrive på bloggen... Jeg synes det er så hyggeligt at skrive blog og fedt at se hvor mange der læser min blog. Så tak fordi I har lyst !! 



Der sker nu ikke så meget her.....                                           Jeg går stadig hjemme og søger jobs. Nu prøver jeg at finde en lærerplads så jeg kan læse videre som ernæringsassistent.

Jeg aflevere Mathias i vuggestue kl 08 og henter han igen kl 14, så et par timer i vuggestuen så jeg kan få styr på hjemmet og få søgt jobs. 

Jeg laver en to do liste omkring de ting jeg skal have lavet og nogle dage sidder jeg bare og slapper af med at spille sims 😅 

Så det er også derfor jeg ikke for skrevet så mange indlæg til jer, fordi der ikke sker så mange ting. 


Lige om lidt skal vi faktisk giftes og Mathias skal døbes. Han er navngivet. Så der er en del ting vi skal have styr på med brylluppet men vi er faktisk i god tid og har næsten styr på alt. Så det er nu dejligt at jeg går hjemme så jeg ikke bliver så stresset over tingene. For kan godt blive stress når der sker for mange ting i hovet på mig 😅 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar