fredag den 11. juni 2021

Weekend planer

 God fredag og god weekend når I når der til. 




Denne her weekend kommer der til at ske en masse!

 I aften skal vi fejre min svigermors fødselsdag. Min bedste veninde passer Mathias mens vi er væk. 

I morgen skal vi hjem til min tidligere plejefamilie/afslasnings familie. De er flytte i et nyt hus som vi skal se og så er der hjemmelavet boller. Jeg ved at de har hunde, så det bliver så hyggeligt. Mathias er vild med hunde så det bliver en fest for ham. 

Søndag skal jeg være sammen med min bedste veninde. Hun har en overaskelse til mig og jeg er vildt spændt på hvad det er. Det eneste jeg ved er, at jeg skal have en negativ test først. Jeg glæder mig så meget til at finde ud af hvad vi skal. Jeg må ikke få af vide om jeg er væk hele dagen, af Oliver da han ved hvad vi skal… 

Det er nu meget godt at der sker noget denne her weekend og vi så kan slappe af næste weekend inden vi skal giftes.   

Ingen kommentarer:

Send en kommentar