mandag den 25. oktober 2021

Efterårsferie

 Det var så den efterårsferie og nu står det på hverdag igen. 🍂Jeg har haft en skøn ferie uge med min søn. Oliver kunne desværre ikke få ferie…. 

Vi har sovet dejlig længe og næsten lavet noget hver dag. Vi har været forbi biblioteket og lege lidt. Mathias er 2 år og han synes ikke der var så spænende på biblioteket 😅 Der var nu ikke så meget at lege med. Så vi tog til børneloppen, hvor han fik leget og jeg fik shoppe lidt ting til Mathias.


Tirsdag og onsdag stod det på hygge der hjemme. Fået gået en masse turer og bare hygge os. Torsdag var vi sammen med min bedste veninde og fredag kom nogle fra mødregruppen forbi. 

Jeg har fundet ud af at Mathias ikke er så god til at dele med de andre børn, når vi er hjemme 😅 Det er også lang tid siden vi har set mødregruppen, så tænker at det er derfor at Mathias ikke helt vil dele sit legetøj. 

Men en super hyggelig ferie. Kan nu godt mærke at det er dejligt at hverdagen starter igen 😅 Må man godt sige det som mor/forældre ?? 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar