tirsdag den 12. oktober 2021

Veninde hygge

 Hej skønne læser. Jeg håber at I har haft en skøn weekend og nydt det skønne efterårsvejr. 



I går have vi besøg af min bedste veninde, hvor vi hygge med at gå mange ture og spise sushi. Min bedste veninde er altid på besøg i flere timer og det er så hyggeligt. Mathias er også glad for at hun kommer på besøg da det er hans gudmor. 


Når min bedste veninde er forbi, så har hun tit en pose tøj til mig. Så det er skønt at få nyt tøj og at hun bliver har i så mange timer. Elsker virkelig at være sammen med hende, vi kan snakke om alt og grine over ingen ting 😅 

Så snart skal jeg rydde op i mit klædeskab igen, for har ikke så meget plads til mere tøj. Og har pakket sommertøjet væk 😅 synes nu tit jeg får rydde op og samle tøj til genbrug. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar