onsdag den 13. oktober 2021

Projekter derhjemme

 Hej skønne læser. Tak fordi I har lyst til at læse mine indlæg, det gør mig virkelig glad 😘 

Håber at I har det godt, nyder solen og er klar på efterår. 

Her hjemme sker der lidt. Vi har været forbi jysk og købe nogle vasketøjskurve, for jeg var træt af at vasketøjet var i Ikea poser. Så endelig fandt vi en god løsning på det. 


Jeg er også ved at få styr på mit vintertøj og vores vinter overtøj. Som f.eks huer, vanter og sko. Før have vi alt tøjet i et skab. Men det har vi valgt at sætte til salt, da det ikke passe ind. Så fandt nogle sorte kurve hvor at tøjet kunne være i. 


Skønt med projekter nu når jeg går her hjemme. Det giver også mere ro at tingene har en plads…. 

Så mangler vi bare at få styr på Mathias’s legetøj. Det fylder meget af stuen. Lige nu er legetøjet i nogle kasser, men synes det giver uro 😅 Det er også fordi alt legetøjet ikke kan være i de kasser og hans bamser fylder også over det hele. Så det er næste projekt! At få styr på alt hans legetøj 😅  







Ingen kommentarer:

Send en kommentar