søndag den 28. november 2021

Advents gaver 🤶🏼🎅🏼

 Hej skønne læser 😘 Håber at I har haft en skøn weekend og en god start på ugen. 

Shit det er godt nok blevet koldt om morgen…. Jeg er glad for at jeg har fået det bedre nu. Er næsten færdig med min medicin mod lungebetændelse 🤩

I går var det 1 søndag i advent og vi har fået pakker. Vi har fået af min svigermor og af svigermorfar. Og så for jeg af mine penneveninder 🤶🏼


Af min ene penneveninde fik jeg de her søde juleskeer, som jeg glæder mig meget til at bruge. Synes de er så søde. 
Har ikke fået mine adventsgaver fra min anden penneveninde endnu. 


Af svigermor fik vi blandt andet det her bryllups billede som min bedste veninde tog i bilen. Så fik vi en skrabekalender og nogle jødekager 😋
Af svigermorfar fik vi også en skrabekalender og 1000kr som er en pakke fra alle søndag i advents. Og det synes jeg er en meget god ide at samle gaverne i 1. 

Mathias fik også adventsgave og der fik han en chokolade kalender 😋 

Håber at I fik hygge jer i går med familie og evt venner/veninder. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar