torsdag den 11. november 2021

Min ens hverdag

 Hej skønne læser, jeg håber at I har det godt 😘 og nyder livet. 


Tænkte at det kunne være meget hyggeligt at læse lidt omkring min hverdag, nu når jeg desværre går hjemme. Jeg går hjemme pga jeg blev fyrrer fra mit lagerarbejde, så går der hjemme og søger job. 

Mathias og jeg står op omkring kl 07:30, så spiser vi morgenmad og gør klar til at komme i vuggestuen. Mens Mathias er i vuggestuen så får jeg ordne en masse praktiske ting her hjemme som f.eks at vaske tøj, støvsuge osv… Mens jeg også skal søge 2 jobs om ugen 🙁 

Så bruger jeg også min tid på at slappe af med at se youtube, skrive breve og spille sims 😅 En gang i mellem går jeg også en tur…. 



Jeg synes det er godt for Mathias at han er i vuggestuen og leger med de andre børn end at være hjemme med mor.. Så det er derfor Mathias kommer i vuggestue i nogle timer. Kan også mærke på ham at han elsker at være i vuggestuen, så vil det være surt at beholde ham hjemme bare fordi jeg går hjemme. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar