torsdag den 25. november 2021

Stille på bloggen…

 Hej skønne læser. 

Tak fordi I stadig følger med 😘 selv om det er lang tid siden jeg har lavet indlæg til jer. 

Jeg har nogle ideer til hvad for nogle indlæg jeg skal lave… Men jeg har desværre lungebetændelse og ingen energi. Jeg er på medicin og skal forbi lægen til tjek en gang i mellem… Det er første gang jeg prøver at have lungebetændelse 😫 Jeg troede bare det var en forkølelses virus jeg have, men efter at have det sådan her i 1 uge så ringe jeg til lægen… Det var nu meget godt at jeg fik ringe til lægen! 

Så det er derfor der er stille på bloggen. 


Min svigermor har sagt at jeg skal holde mig inden for og prøve at få sovet mens drengene er væk. Så svigermor hjælper med at få Mathias i vuggestuen og så henter Oliver ham. Det er dejligt at svigermor har mulighed for at hjælpe med at få Mathias i vuggestuen ❤️

Ingen kommentarer:

Send en kommentar