tirsdag den 26. april 2022

Færdig retter

 Hej skønne læser. 

Jeg elsker at stå i køknet og lave mad. Det er også derfor jeg har taget uddannelse som ernæringsmedhjælper 😀 Jeg skal bare på et tidspunkt udforske, så jeg ikke kun laver de samme ens retter. 

Lige for tiden har jeg faktisk ingen overskud til at stå i køknet. Jeg følger mig tit træt og har meget af se til, så glemmer lidt madlavning. 


Så det er skønt at der findes forskellige øko færdig retter. Selv om vi ikke er meget for at købe sådan nogle retter, så er jeg glad for at vi har fået de her retter. For det er vigtigt at vi får noget af spise. 

Snart skal jeg finde tid til at få styr på fryseren. Så jeg kan begynde at lave mad igen og ikke kun de nemme ens retter. 

Men det har været skønt at have de her færdigretter 😋 Men bliver godt at selv lave aftensmaden, nu når jeg har fået mere overskud. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar