torsdag den 7. april 2022

Velkommen tilbage

 Ja som I nok har lag mærke til, så har der været meget stille på bloggen…             

        Og jeg kan mærke at jeg savner at skrive indlæg, så jeg begynder så småt at skrive indlæg til jer igen. Jeg skal bare lige finde ud af hvad jeg skal skrive om 😉

Der har været en del af se til der hjemme, som har gjordt at jeg ikke har haft overskud til at skrive blog. Mathias har haft en virus i kroppen hvor han har haft feber og desværre blev jeg også smittet. Så både Mathias og jeg har været syge i et par dage… Og så har lejligheden trængt til en stor omgang oprydning samt rengøring. 

Så nu er der lidt mere overskud til at skrive blog, jeg skal bare finde ud af hvad jeg skal skrive om 😅    

            Tak fordi I stadig har lyst til at læse mine indlæg. Det betyder meget for mig! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar