mandag den 11. april 2022

PĂ„skeferie

đŸ„đŸŁ God pĂ„skeferie til jer som har pĂ„skeferie đŸŁđŸ„



BĂ„de Oliver og jeg har pĂ„skeferie sammen med Mathias, hvor vi have snakke om at vi skulle i sommerhus. Men vi valgte at blive hjemme, hvor vi bare skal hygge. 

Mandag er vi sammen med min bedste veninde ❤️ Hvor vi bare hygger med serie, gĂ„ tur og leg med Mathias. Og sĂ„ har jeg fĂ„et en del tĂžj, sĂ„ jeg skal pĂ„ et tidspunkt rydde op i mit klĂŠdeskab. 

Onsdag skal vi besĂžge min tidligere plejefamilie. De har hunde og bor pĂ„ landet, sĂ„ det bliver hyggeligt. 

Torsdag til fredag skal Mathias vĂŠre hos farmor, sĂ„ der skal vi bare slappe af og fĂ„ rydde op. Dejligt at fĂ„ lidt alene tid 😀

Ellers har vi ingen pĂ„skeplaner. HĂ„ber at I fĂ„r en skĂžn uge og tak fordi I lĂŠser mine indlĂŠg ❤️





Ingen kommentarer:

Send en kommentar