fredag den 27. december 2019

Sund livstil

Kære skønne læsere og velkommen til min blog. 

Jeg har tænkt mig at tage mig sammen!
Efter jeg har født min søn fra snart 4 måneder siden,
har jeg faktisk bare spist hvad jeg har haft lyst til.
Kage, chokolade, chips o.s.v.

Nu tænker jeg at jeg skal begynde at spise sundere.

Jeg er begyndt til træning,
og så er det jo dumt at spise søde sager....
Og det synes jeg er virkeligt svært,
når jeg om aften får lyst til søde sager.

Jeg synes nogle gange det er svært at finde noget lækker tilbehør til aftensmaden,
men jeg skal bare tage mig sammen.

Så skal bare begynde at tænke mere på sundhed 
og det behøver ikke at være så svært. 
Bare en lækker lille salat til aftensmaden
som f.eks en nem salat med laks.


Så når jeg begynder at lave sunde retter,
så vil jeg tage et billede og evt læg på bloggen.
Så I måske også kan få inspiration 😊😊😊😊 

Tak fordi du læste med 
og ha det godt !

Ingen kommentarer:

Send en kommentar