onsdag den 21. oktober 2020

Hvordan går det??


Hej skønne læser. Tænkte at det måske kunne være hyggeligt lige at læse om hvordan det går... 

Jamen her går det nu meget godt. Dagene går virkelig hurtigt og følger mig hele tiden træt. Det er nok pga det er så mørkt. 

Oliver og jeg er blevet forlovet 💍 og vi skal giftes næste år. Bliver spænende at se hvor mange der kan komme med pga corona... Mathias skal døbes sammen dag (han er navngivet) det var meningen at han skulle døbes i Maj...                         Vi har snakket om at Mathias skal føre mig op af kirkegulvet 😍

Mathias er ikke så lille mere... Det vil sige at nu går han rundt med støtte fra ting en gang i mellem. Han vejer en del nu 😅 Han spiser også godt både her hjemme og i vuggestuen. Så har han 10 tænder i alt.. Synes virkelig tiden går hurtig

 


Så har jeg fået et tattoo mere og jeg er vild glad for den 😍 Hvis du gerne vil læse mere omkring denne her tattoo, så kan du læse mit indlæg her 

Endelig er der noget at lave på mit arbejde. Der er været stille et par uger og så er dagene bare så langsomme synes jeg. Så er glad for at der endelig er den del af lave. Så det er måske også derfor jeg er så træt når jeg kommer hjem... 

Der vil derfor nok gå lidt til i mellem mine blog. Jeg har snakke om at der kommer 2 indlæg ud om ugen, men nu må jeg lige se om jeg kan finde tid og ideer til indlæg. Men vil prøve at få skrevet 1 indlæg om ugen, for synes det er så hyggeligt at skrive blog til jer. Håber også at I synes de er hyggelig at læse ❤️🤩 




Ingen kommentarer:

Send en kommentar