mandag den 5. oktober 2020

Nyt tøj

 Hej skønne læser. Tak fordi I har lyst til at læse med. 

I lørdags var vi sammen med min bedste veninde. Vi var ved cafe Vivaldi og få noget frokost. Senere tog vi til street food hvor vi fik drinks. 

Det er så hyggeligt at være sammen med hende. Vi er gode til at hygge os i flere timer 😍 Også fedt at Oliver har et så godt forhold til hende. 


Jeg har lige fået en del nyt tøj af hende, og jeg elsker at få nyt tøj. Det er faktisk ikke så tit at jeg køber tøj selv, da jeg ikke følger at jeg mangler noget og kigger tit i genbrugs butikker på tøj hvis jeg synes jeg mangler noget.

Så et anderledes indlæg med masser af billede, det håber jeg I synes er hyggeligt. 







Når nu jeg har fået nyt tøj, så skal jeg til at kigge i mit klædeskab og se om jeg kan smide noget tøj ud. Hvis jeg finder noget tøj 😅 så kommer det til en genbrugsbutik. Altid godt at rydde op i sine ting og gøre en forskel ved at give tøjet en genbrug. 

Rigtig god dag og tak fordi du læste mit indlæg ❤️







Ingen kommentarer:

Send en kommentar