søndag den 11. oktober 2020

Madplan uge 42

 Hej og velkommen til min blog. Jeg håber at I har haft en god weekend og en rigtig god starte på uden. 

Sikke koldt det er blevet 🤯🤯 


Endelig har vi fået mere styr på fryseren og fået fyldt op. Så nu kan jeg lave en madplan. Jeg synes det er så dejligt med madplan, så er der mere overskud over hvad vi skal købe ind. 

Jeg spiser ikke kartofler, ris eller pasta så når der f.eks står kartofler, så finder jeg noget andet tilbehør. Prøver at spise så tit salat, nogle gange bare svært at finde en lækker salat der passer til maden. 

Mandag: Laks med bønner og endomammos.

Tirsdag: Lasagne. Den er færdiglavet, så det er skønt. 

Onsdag: koteletter med grønt og kartofler. 

Torsdag: Rester

Fredag: Kylling i karry.

Lørdag: Rester 

Søndag: Suppe 


Håber at I kunne lide min indlæg og måske få inspiration 🥰

Ingen kommentarer:

Send en kommentar