onsdag den 28. oktober 2020

Advent og julegaver

 Hej og velkommen til min blog. Jeg er så glad for at du har lyst til at læse med. 

Jeg har en del penneveninder og nogle af dem bytter jeg advents og julegaver med. Det er meget godt at være i god tid med gaverne, da de skal sendes med postnord.. Og ved at postnord ikke er så hurtig med pakkerne og brevene. Så har næsten fået styr på alle advents gaverne og julegaverne, så de hurtigt muligt kan sendes afsted 🤶🏼



Når jeg pakker gaver ind til jul, så elsker jeg at bruge genbrugs julepapir. Hver år så prøver jeg at gemme folks julepapir så jeg kan bruge det igen 😅 Det gjord min mor altid, så det er jeg også begyndt på. Synes også det er hyggeligt at åbne pakkerne stille og rolig. Måske er jeg bare underligt 😅




Jeg har givet min kæreste nogle juleønsker. Kan godt lide at være i god tid med det også, for synes folk har så travlt slut november - start december med at købe julegaver, så vil gerne være i god tid.

 Bare lidt svært når min kæreste ikke ved hvad han ønsker sig.... 😅😅😅 Så må jeg finde noget som han altid kan bruge . Jeg er ikke den eneste der er god tid med adventsgaver, svigermor har fået købt til os 🤶🏼🤶🏼


Ingen kommentarer:

Send en kommentar